loading...
دانلود بازی های کامپیوتری
اخبار سایت
  • قرار دادن رمزینه خوان پاسخ سریع برای همه مطالب سایت
  • انتقال سایت به دامنه اینترنتی PcGameFA.tk
  • راه اندازی نسخه موبایل
  • راه اندازی انجمن

مدیر سایت بازدید : 2026 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

شاید شما تا به حال از این پست ها زیاد دیده باشید و چند باری هم امتحان کرده باشید و نتیجه نگرفته باشید . اینبار سایت های کمپرس گیم افتخار دارد که لینک درست و صحیح این بازی را که توسط مدیران تست شده و سرور آن سایت معتبر فری گیمز ایرانی است را به شما پیشکش کند. مطمئن باشید اگر سیستم شما اکس پی سرویس پک 3 به بالا باشد و رم 1 گیگ به بالا داشته باشید خواهید توانست به راحتی و با سرعت بسیار بالا این بازی را اجرا کنید.

لینک صحیح از منبع : سایت فری گیمز

مدیر سایت بازدید : 1099 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

توضیحات بازی : و باز هم کمپانیکمپانی Rockstarکهنامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر PlayStation استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی کامپیوتر خود تجربه کنید. در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید!


برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

مدیر سایت بازدید : 1021 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما بازدیدکنندگان عزیز یک بازی خاطره انگیز رو معرفی خواهیم کرد که مطمئنا از دیدنش به وجد خواهید آمد ! در سال ۱۹۹۹ نسخه دوم بازی GTA منتشر شد که مورد استقبال عجیبی واقع شد و همین موضوع آغازی بود بر تولید سری های بعدی این بازی . محبوبیت بازی gta2 بسیار بالا بود اما کم کم با ورود ویندوز xp به خانه ها و گسترش آن و این نکته که gta2 فقط در ویندوز ۹۸ قابل اجرا بود کم کم این بازی ، در عین محبوبیت بالا ، به فراموشی سپرده شد.

مدیر سایت بازدید : 1006 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

 در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است .

مدیر سایت بازدید : 660 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

پس از سالها انتظار بالاخره نسخه ۵ بازی پرطرفدار و خنده دار همسایه جهنمی رسید . در نسخه ۵ جدید تغییرات زیادی ایجاد شده است . گرافیک بازی در حد قابل توجهی بهتر شده است . صداگذاری ها حرفه ای تر انجام شده و در طول بازی صداها بهتر به گوش می رسد . همسایه و خانم همسایه هم دچار تغییرات بسیاری شده اند . در مراحل مختلف بازی شخصیت های جدید مانند آقای رئیس و خانم منشی اضافه شده اند . حیوانات درون بازی هم از لحاظ ظاهری دچار تغییرات شده اند .

مدیر سایت بازدید : 919 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (1)

توضیحات: فوتبال ساحلی یکی از پر طفدار ترین و محبوب ترین ورزش ها در کشور های ساحلی از جمله کشور خودمان بوده که با وجود ساده بودن آن , بسیار جذابیت دارد. بر همین اساس نیز چندین بازی از زمان کنسول های اولیه مانند میکرو و سگا تا کنون ساخته شده است. Pro Beach Soccer نام یکی از مهیج ترین در عین حال کم حجم ترین آن ها بوده و با دارا بودن ویژگی های اصلی این ورزش کهن بسیار سرگرم کننده است. این بازی که ساخته ی شرکت Pam Development بوده , با گرافیکی متناسب با حجمش دارای چندین ساحل با آب و هوای مختلف بوده و از تیم های متنوعی بهره مند است.

مدیر سایت بازدید : 4381 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

بازی Resident Evil ۵ همان سبک Resident Evil 4 را ادامه میدهد یک بازی Third Person با گرافیک بسیار زیبا و پیچیدگی های داستانی و جوی ترسناک، شخصیت های اصلی این بازی Chris Redfield و Sheva Alomar هستند، داستان اصلی بازی از اینجا شروع میشود که کریس سوار بر اتومبیل نظامی در صحراهای سوزان آفریقا به سمت Kijuju در حال حرکت است. او سرانجام به Kijuju میرسد و به شوا میپیوندد. ماموریت این دو نفر این است که شخصی به نام Ricardo Irving را دستگیر کنند که قصد دارد یک سلاح Bio Organic را در بازار سیاه بفروشد، کریس به کمک راهنمایی های شوا به دنبال اثری از Irving میگردد که در بین راه با یکی از روستایی ها مواجه میشوند که طی یک Cut Scene مخوف میبنیم که او تبدیل به موجودی فرا انسانی به نام Majini میشود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

مدیر سایت بازدید : 641 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer یا PES یکی از پر طرفدار ترین بازی های ورزشی در دنیا است که سالیان سال با طرفداران این سبک بازی ها همراه بوده و هر ساله نسخه جدیدی را روانه بازار می کند . اما امسال به دلیل جام جهانی ۲۰۱۴ که تقریبا امروزه عنوان اصلی بحث و گفتوگو بین مردم سراسر دنیا و حتی شبکه های تلوزیونی است نسخه خاصی را منتشر کرده است که طرفداران فوتبال مخصوصا جام جهانی از ان لذت خواهند برد . این بازی که با عنوان Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge برای کامپیوتر منتشر شده است تمامی محتویات بازی Pro Evolution Soccer 2014 را شامل شده و تنها قسمتی مربوط به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به ان اضافه شده است . شما می توانید کنترل تیم و یا کشور مورد علاقه خود را به عهده بگیرید و با ان ها جام این دوره مسابقات را بالای سر ببرید . تمامی بازیکنان ، تیم ها ، ورزشگاه ها و … مطابق با تیم ها و ورزشگاه های جام جهانی ۲۰۱۴ هستند و شما احساسی بسیار نزدیک به جام جهانی خواهید داشت . حتی آب و هوای بازی ها هم همچون کشور برزیل برنامه نویسی شده و شما محیطی کاملا مشابه با این دوره جام جهانی را تجربه خواهید کرد اما به صورت کامپیوتری . اگر شما نیز از طرفداران سری بازی های PES و جام جهانی هستید بی شک این بازی یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین بازی های شما خواهد بود .

مدیر سایت بازدید : 7708 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

انتظارها به پایان رسید ! سرانجام نسخه نهایی بازی محبوب و فوق العاده جذاب PES 2012 عرضه شد ! افتخار داریم تا به عنوان اولین وبسایت در میان وبسایت های ایرانی و سایت سوم در سرتاسر دنیا این بازی را در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار دهیم. اما دلیل این همه تاخیر و دیرکرد چه بود ؟ نسخه ی قبلی بازی ۳روز قبل از حتی انتشار نهایی خود بازی عرضه شد ! نسخه ای که پر از ایراد بود و زبان بازی و حتی زبان فایل ستاپ نصب بازی به زبان آلمانی بود ! در این نسخه برای پوشاندن ایراهای آن ، منوهای نسخه دموی بازی را که انگلیسی بود بر روی این نسخه تطابق دادند و فایل های گزارشگر PES 2011 را بر روی آن قرار دادند ! به همین دلیل به هیچ وجه امکان گزارشگر درست در بازی موجود نبود و بعد از گفتن چند کلمه ی کاملا اشتباه گزارشگر قطع می شد . و بسیار از مشکلات دیگر که کاربران عزیز حتما آن ها را تجربه کرده اند.

مدیر سایت بازدید : 738 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود دمو فقط از این سایت

دانلود دموی بازی پیس 2015 با حجمی بسیار کم و گرافیکی مثال زدنی

باز هم شگفتی دیگری در ساخت بازیهای ورزشی به وجود آمد . نسخه ی جدید پرو الویشن ساکر با نام pes 2015 .اینبار با گیم پلی ای کاملا متفاوت . برای دیدن عکس های بیشتر و دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید....

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2789
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 401
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 18,710
  • بازدید کلی : 323,465
  • کدهای اختصاصی