loading...
دانلود بازی های کامپیوتری
اخبار سایت
  • قرار دادن رمزینه خوان پاسخ سریع برای همه مطالب سایت
  • انتقال سایت به دامنه اینترنتی PcGameFA.tk
  • راه اندازی نسخه موبایل
  • راه اندازی انجمن

مدیر سایت بازدید : 456 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Farm Frenzy 4 برای کامپیوتر

 

Farm Frenzy 4 نسخه جدید بازی Farm Frenzy است که در سبک بازی مزرعه داری ، فکری ، مدیریتی و در اصل یک شبیه ساز برای کشاورزی محسوب می شود که در سال 2013 برای کامپیوتر منتشر شده است.  بازی Farm Frenzy 4  از گرافیک سه بعدی 3D و خیلی بالایی برخوردار است که شما بار دیگر به مدیریت مزرعه و پرورش حیوانات مختلف  می پردازید.

 

شما در بازی Farm Frenzy 4 بعد از کامل کردن هر کدام از مسئولیت ها پول خواهید گرفت . همچنین می توانید به دنبال ایتم های مخفی در بازی بگردید و آنها رو پیدا کرده تا سریعتر مراحل را به پایان برسانید. ویژگی جدید دیگری بازی Farm Frenzy 4 دارد که شما باید : مرغ ها را به خوک ها نشان بدهید تا ببینید چه اتفاق جالبی می افتد.  در بازی Farm Frenzy 4 حیوانات و امکانات مختلفی به بازی اضافه شده است. اگر شما هم عاشق بازی فارم فرنزی هستید فرصت دانلود بازی Farm Frenzy 4 برای PC را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت hsdl.rozblog.com دریافت نمایید .

 

مدیر سایت بازدید : 472 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی فارم فرنزی Farm Frenzy Ancient Rome برای PC

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی کم حجم، بسیار زیبا و مدیریتی فارم فرنزی در روم باستان Farm Frenzy Ancient Rome برای کامپیوتر آماده دانلود کردم.
این بار بازی در رم باستان خواهد بود و با حیوانات , کارخانه ها , تولیدات و وسایل جدیدی رو به رو خواهید شد! روش بازی همان است که تا به حال بوده اما ظاهر جدید و نکات ریزی به بازی اضافه شده که بر جذابیت های بازی افزوده است .
این بار هم 90 مرحله گوناگون رو در پیش رو دارید و این مراحل به ظاهر ساده گاه چنان پیچیده خواهند شد که شما نمیتوانید در مدت زمان تعیین شده از پس ماموریتتان بربیایید و عبور از این مراحل نیازمند تمرکز و دقت بیش از پیش شما خواهد بود.کارخانجات, خانه های جدید, حیوانات با ظاهری جدید و … از دیگر قسمت های این بازی هستند که تغییر کرده اند. این بازی نیز مانند سایر بازی های مدیریتی از مراحل بسیار زیادی برخوردار بوده و شما در زمانی مشخص باید تمام کارهای آن مرحله را به درستی انجام دهید تا ضمن افزایش کارهای مدیریتی شما با کسب امتیاز بیشتر امکانات جدید در اختیارتان قرار بگیرد.
گرافیک بالا و رنگ آمیزی شاد , صداگذاری به جا و کم نظیر , اضافه شدن کارخانه , حیوانات , تولیدات و وسایل جدید و همچنین اضافه شدن قایق به جای کامیون (برای فروختن جنس ها) در بازی از جمله مواردیست که بر جذابیت بازی افزوده است . شما هم اکنون می توانید این بازی را از سایت hsdl.rozblog.com دریافت نمایید.

مدیر سایت بازدید : 439 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette برای کامپیوتر

 

بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette یک بازی کم حجم مزرعه داری معروف برای کامپیوتر می باشد. بازی فارم فرنزی یک شبیه ساز برای کشاورزی محسوب می شود. در بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette یکبار دیگر این امکان وجود خواهد داشت که به همراه اسکارلت جوان به مدیریت مزرعه بپردازید و با گسترش کسب و کار به یکی از موفق ترین مدیر مزارع تبدیل شوید . اسکارلت برای اینکه خودش را به رئیسش ثابت کند به دنبال برنامه ریزی دقیق و تلاش سخت برای موفق کردن مزرعه و تامین تغذیه بسیاری از مردم دارد .

در این نسخه بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette  گرافیک بازی پیشرفت محسوسی داشته و امکانات مختلفی به گیم پلی آن اضافه شده است . برای موفقیت در این امر او نیاز به ساخت بناهای جدید , تولید و ارائه محصولات متنوع و نگهداری درست از دامهای مختلف و تهیه غذای آنها دارد . شما هم اکنون می توانید بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette را از سایت HSDL.rozblog.com نمایید .

مدیر سایت بازدید : 442 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

 

بازی Farm Frenzy Pizza Party 

یک بازی کم حجم مزرعه داری معروف برای کامپیوتر می باشد. بازی فارم فرنزی یک شبیه ساز برای کشاورزی محسوب می شود. بازی Farm Frenzy Pizza Party  قابلیت ها و امکانات مختلفی نسبت به نسخه های قبلی بازی درون خود جای داده است . از ویژگیهای بازی Farm Frenzy Pizza Party همانند نسخه های دیگر بازی Farm Frenzy معتاد کننده بودن آن است که می تواند تا ساعتها بازی باز را سرگرم کند .

در بازی Farm Frenzy Pizza Party شروع به پرورش چمن , تغذیه حیوانات و تولید محصولات مختلف خواهید کرد و مواد تشکیل دهنده پیتزا که یکی از غذاهای اصلی در ایتالیا , چین , آلمان و کشورهای دیگر به حساب می آید خواهید کرد و آنرا به نقاط مختلف دنیا صادر می کنید .شما باید با خرید و ساخت ساختمانهای مختلف و بهبود وضعیت باربری و حمل و نقل سرعت خود را در تولید و عرضه محصولات بالا ببرید و کسب و کار خود را بزرگ و بزرگتر کنید .

از ویژگی های بازی Farm Frenzy Pizza Party می توان به وجود 90 مرحله مختلف و 10 حیوان متفاوت برای پرورش اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازی های  اعتیاد آور هستید فرصت دانلود این بازی زیبا را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی Farm Frenzy Pizza Party را با لینک مستقیم از سایت دانلود بازی های کامپیوتری (hsdl.rozblog.com) دریافت نمایید .

مدیر سایت بازدید : 694 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

همانطور که از اسم بازی مشخص است بازی به این مدل است که شما صاحب مزرعه هستید. دارای سرمایه، حیوانات، انبار، وسیله نقلیه و همچنین محل هایی برای تولید محصولات حیوانات. در طول بازی خرس ها به مزرعه شما حمله می کنند و حیوانات و محصولاتتان را البته اگر عجله نکنید می خورد. که می توانید با در قفس انداختن خرس ها جلوی این کار آنها را گرفته، به شهر برده و بفروشید. همچنین باید علوفه حیواناتتان را فراهم کنید آن هم توسط تهیه آب لازم.

از سگ برای نگهبانی و جلوگیری از خرس ها استفاده کنید و از گربه ها برای جمع آوری محصولات از لابه لای حیوانات مختلف.

مزرعه داری واقعی برای شما تداعی شد نه؟! با انجام دادن این بازی بیشتر طعم مزرعه داری را می چشید و البته در مدیریت هم قوی خواهید شد.

 

Farm Frenzy 2 بصورت کامل تا آخرین مرحله توسط مدیر سایت تست شده است.

بازی بصورت کاملا کرک شده و بدون محدودیت است.

مدیر سایت بازدید : 5002 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

بی شک بازی جی تی آی شش تحولی شگرف در صنعت بازیسازی به وجود آورد که نظیر آن را در هیچ بازی دیگری نمی توان پیدا کرد. شخصیت های بسیار زیاد در این بازی و مراحل گسترده و پیچیده ولی لذت بخش بازی برای گیمر ها هیجانی وصف ناپذیر به وجود آورده که استفاده از ماشین ها و وسایل نقلیه ی گوناگون بر این هیجان افزوده ...گرافیک خارق العاده ی این بازی همگان را بهت زده کرده است...
اینبار با شما هستیم تا نسخه ی فارسی جی تی آی 6 را به شما عزیزان پیشکش کنیم ... این بازی توسط ما فشرده تر از همیشه شده است....

مدیر سایت بازدید : 2693 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

در این مطلب با هم ارورها و مشکلات بازی FIFA 14 را با هم به صورت تخصصی حل خواهیم کرد. EA Sports یکی از پر باگ ترین بازی های که پارسال تولید کرد، بازی فیفا ۱۴ بود، که مشکلات و باگ های فراوانی داشت. در صورتی هم که مشکل دیگری یا سوالی داشتید می توانید آن را در بخش نظرات در انتها همین پست مطرح کنید.

مدیر سایت بازدید : 2548 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه از سری بازی های بسیار زیبای NBA 2K سرانجام پس از حضوری بسیار موفق در جمع کنسول های PS2,PS3 و XBox 360 سرانجام نسخه ۲۰۰۹ این بازی مطرح برای PC نیز نسخه منتشر شد .
این در حالیست که بازی بسیار پرطرفدار NBA Live محصول شرکت EA دیگر هرگز برای PC منتشر نخواد شد و از نسخه ۲۰۰۹ تنها برای PS3/XBox 360 منتشر خواهد شد که در غیاب این بازی بزرگ بسکتبال، NBA 2k9 بی رقیب به عنوان زیباترین بازی بسکتبال PC خواهد درخشید !
از ویژگی های منحصر به فرد و عالی این بازی برای PC بهره گیری از گرافیک فوق العاده HD یا High-Definition با رزولوشن پخش بسیار بالا که نتیجه اش چهره ها و بازی بسیار طبیعی خواهد بود است!
لازم به ذکر است که طی ۷ سال اخیر سری بازی های NBA 2K پرفروش ترین بازی های بسکتبال در سراسر دنیا بوده اند ! این بازی بهترین شبیه سازی را در سری بازی های بسکتبال با Gameplay بسیار روان داراست که میتواند به خوبی لذت یک بازی بسکتبال را برای بازیکنان به ارمغان آورد.

مدیر سایت بازدید : 1631 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

NBA Live نام بازي شبيه سازي شده ورزش بسکتبال مي باشد که شما ميتوانيد آنرا در کامپيوتر خود انجام دهيد. اين بازي توسط کمپاني معروف EA ساخته شده که اکثر علاقه مندان به بازي هاي کامپيوتري ساير محصولات اين کمپاني مانند سري مسابقات جنون سرعت را مي شناسند. در اين بازي شما لذت مسابقات بسکتبال NBA را به خوبي تجربه خواهيد نمود. همچنين تمامي قوانين ورزش بسکتبال در اين بازي حکم فرماست و به محض خطا داور با سوت زدن بازي را متوقف ميسازد تا تيم خطا کار را جريمه کند. يکي ديگر از نکاتي که در اين بازي مشاهده مي شود حرکت طبيعي بازيکنان است در واقع بازيکنان به طور طبيعي با توپ بازي مي کنند و در هنگام حمل توپ و همچنين پرتاپ استيل بدن آنها کاملآ به شکل طبيعي طراحي شده به گونه اي که گويي بازي کاملآ طبيعي است. شما ميتوانيد با انتخاب تيم مورد نظرتان وارد ليگ NBA در اين بازي شويد و با انجام مسابقات مختلف به مقام اول اين سري مسابقات دست يابيد.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2789
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 18,485
  • بازدید کلی : 323,240
  • کدهای اختصاصی